1 sty 2007

Moje Camino (wstęp)


Mam na imię Marcin. Od 2007 roku przemierzam etapami hiszpańską Drogę Jakubową czyli Camino de Santiago de Compostela i czuję, że wciąga mnie ona coraz bardziej. Chciałbym opowiadać o moich wrażeniach, chciałbym słuchać opowieści innych "pelerynek" i "pelerynków". Nazwę tą stworzyłem we wrześniu 2008 r. w Santander, kiedy cały dzień padało i chodziliśmy po mieście z plecakami i w pelerynkach. Napiszę o tym jeszcze kiedyś więcej.


W moim blogu opisuję etapy, którymi szedłem i zamieszczam zdjęcia, które - jak wiadomo - przemawiają lepiej niż 1000 słów. Po co? Z potrzeby serca, lubię się dzielić tym co uważam za cenne. A także dla zachęty dla niezdecydowanych, bo wiem, że jest takich wielu/wiele. Często spotykam się z pytaniami o praktyczne wskazówki. Jeżeli ktoś tutaj znajdzie coś dla siebie, to będę szczęśliwy!

Buen Camino!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz