16 wrz 2008

Sebrayo - Villaviciosa (6 km)

Wyruszamy spokojnie po śniadaniu, bo mamy dzisiaj do przejścia tylko 6 km do Villaviciosa. Stamtąd autobusem do Oviedo i dalej drugim do Ribadeo. Jak się okazuje przejeżdżamy prawie równolegle do tego odcinka Camino, którym szedłem rok temu. W pewnej chwili spontanicznie decydujemy, że już tutaj się rozdzielimy i ja wysiadam w Almuña.


Dla wyjaśnienia: mamy tylko dwa tygodnie czasu, dlatego trzeba podjeżdżać autobusem. Moje koleżanki idą pierwszy raz Drogą Jakubową i muszą przejść ostatnie 100 km, żeby dostać compostelanę (dyplom pielgrzymki). Natomiast ja już dostałem rok temu i teraz wolę przejść te odcinki nad morzem, których jeszcze nie znam. Spotkamy się na ostatnie 2 dni w Santiago, skąd wracamy razem samolotem do Frankfurtu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz